Beautiful Me

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012




2013年7月28日星期日 22:53 0 Atashinci(s)

八婆"猪"贤,跟你一起说笑的感觉真的很不错啦...
虽然你一直放我们大大辆的飞机,不过没关系啦 xD 不会怪你的 :D
那天不好意思啦..我们玩的太过分了..幸好过几天,你原谅我们了 :) 真的不好意思吖 :3
接下来,你要乖乖来学校了..要考SPM了吖..不可以不来,知道了没有 ? :)
Hey...现在说你了啦 :)
你真的很关心我..很感动 :D
之前你发生一些事,搞到自己情绪很不好..现在已经恢复正常了啦..很好很好 <3
你说的话,我会听的..你放心呗 :) 只是现在我真的还不想吖..还没完全放下之前的一切 xDD
要体谅我蛤 :D
我,其实是可以很开心的...只是想起了一些事情真的让我无法开心起来 :(
朋友之间为什么一定要吵架呢 ?? 你们都要好好的,知道吗 ? 不要再吵了 xD
说起自己的感情,真的让自己觉得很烦恼 :3
他,真的对我很好..不是我不要珍惜..而是有一些事必须放下才能完全的接受他 :) 希望他能体谅我 :D